Heen en weer en een snack onderweg - Reisverslag uit Kewdale, Australië van Raquel Paula - WaarBenJij.nu Heen en weer en een snack onderweg - Reisverslag uit Kewdale, Australië van Raquel Paula - WaarBenJij.nu

Heen en weer en een snack onderweg

Blijf op de hoogte en volg Raquel

27 Juli 2012 | Australië, Kewdale

RAQUEL:

Op de rug van een kameel word ik ONTZETTEND melig! Heen en weer bibbelen we 2 meter hoog... en moeten we om de paar passen wachten totdat Henry, een blonde reusachtige filmster met lange wimpers en al een paar bekende titels op zijn CV is uitgegeten. En het duurt lang voor dat de maag van een cameel gevuld wordt! Vooral als het om stekkelende planten om gaat. Walby,jaloes, blijft tegen mijn linker been uit ontevredenheid enorme grote boeren laten. Een klefe hete walm hangt bij mijn dij. Meneer wil voordringen, maar... hmmm... zou mijn tas ook eetbaar zijn ?!
Hilarische taferelen van een stelletje turisten op enkele uit de maat gegroeid beesten met een duidelijk eigen wil! Zelfs de wilde kangoeroes in het bos lachen ons uit.