Upside Down Under - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Raquel Paula - WaarBenJij.nu Upside Down Under - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Raquel Paula - WaarBenJij.nu

Upside Down Under

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Raquel

06 Juli 2012 | Nederland, Schiphol

PETER:

Vrijdagochtend 6 juli hing er een schemerige ochtendmist over het uitgestreken Hollandse land. Het polderland was verpakt in een dun grijs deken. Het was de dag van vertrek. Op weg van de Hollandse zomer naar het winterse Western Australia. Met naar ik hoop voor Raquel en Paula een awesome ervaring voor de boeg. In alle vroegte moesten wij ons melden voor vertrek op Schiphol. Drie uur wachten voor vertrek. Een kop koffie, een milkshake en, hoe voorspelbaar kan het leven zijn met een dochter van bijna 13 jaar, de H&M leidden ons door de tijd. Om half elf stond onze vlucht gepland. Via Londen, Doha (Qatar) op weg naar Perth. Een reis van 28 uur voor de boeg. Verder weg kun je bijna niet gaan. Morgen rond vijf uur (WA-tijd) zullen ze nog steeds upside, maar wel Down Under, de eerste voetstappen op het Oceanisch continent zetten.

(to be continued)

• 08 Juli 2012 - 10:42

Jasmine:

Meiden! Already upside down? Wij wachten met smacht op jullie avonturen. Dikke zoenen van rainy Holland.

• 09 Juli 2012 - 08:35

Marianne:

Pffffffffffffff de reis zit er op... Ga maar super genieten. Ben heel nieuwsgierig naar jullie belevenissen.
    Liefs ook van boze buurman.

• 10 Juli 2012 - 06:03

Pitchoun:

L'aventure Paula ... , même si ce n'est rien à côté de ce qui t'attend en Août en Bretagne, ... lol