In het land van de reuzen voel ik me heel klein - Reisverslag uit Walpole, Australië van Raquel Paula - WaarBenJij.nu In het land van de reuzen voel ik me heel klein - Reisverslag uit Walpole, Australië van Raquel Paula - WaarBenJij.nu

In het land van de reuzen voel ik me heel klein

Blijf op de hoogte en volg Raquel

21 Juli 2012 | Australië, Walpole

RAQUEL:

Kaarsrechte wegen gezoomd door groen afgewisseld nu en dan met gras, wijn- of boomgarden. Pas zuiderlijker gaan de keurige palmbomen van Madurah in reuze kerriebossen veranderen. Heen en weer worden we geslingerd door een nauwe weg die dapper zich wringt in allerlei bochten, ingeklemd tussen de hoge bomen en de ruige zee. Mijn doel komt dichterbij, even als mijn grote angst. Gelukkig ben ik hier met Maribel, Gonzalo en de jongens, anders zou ik er wel twee keer over na denken ( vrij vertaling voor “verlamd door angst worden”). Veel te veel last van hoogtevrees. Doel: wandelen op een smalle bibbelend brug tussen de toppen van de reusachtige bomen van de Valley of the Giants ... op 40 meter hoogte!
Best gaaf, eigenlijk. Door de flexibele structuur van de hangende brug, beweegt het mee met de wind. Omringd door vogelgeluiden, het geritsel van de wind tussen de bladeren, het licht en donker spel, het wiegende gewiebel van de brug, ben je even in de wereld van de volgels ... zolang je maar niet naar beneden kijkt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raquel

Actief sinds 10 Dec. 2010
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 28254

Voorgaande reizen:

23 April 2017 - 06 Mei 2017

Rio de Janeiro

06 Juli 2012 - 29 Juli 2012

Western-Australia / Perth 2012

12 December 2010 - 03 Januari 2011

Venezuela - 2010

Landen bezocht: