Departure - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Raquel Paula - WaarBenJij.nu Departure - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Raquel Paula - WaarBenJij.nu

Departure

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Raquel

12 December 2010 | Nederland, Amsterdam

PETER :
In het holst van de nacht zijn ze vertrokken voor de eerste etappe: Brussel-Zaventum. Het Vlaaamse land was verzonken in een dieoe nachtelijk rust. Alleen bij vertrek in Woudrichem werd de stilte onderbroken door een nachtelijke dolende ziel. Alleen een miezerig regentje begeleidde onze tocht naar het vliegveld. Het grote avontuur voor Raquel en Paula ging dan eindelijk na maanden voorbereiding beginnen. Het is een vreemde ervaring om ze samen zo op weg te zien gaan naar de toegangs- en paspoortcontrole. De laatste echte grote reis die ik met Raquel maakte ging naar San Fransisco in maaart 1998. Het lijkt zo kort geleden.... Nu gaat ze samen naar dat andere Amerika met onze dochter van elf. Ik hoop dat het net zo'n mooie reis wordt als wij destijds samen naar Californië hebben gemaakt.