Lissabon - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Raquel Paula - WaarBenJij.nu Lissabon - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Raquel Paula - WaarBenJij.nu

Lissabon

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Raquel

12 December 2010 | Nederland, Amsterdam

PETER:
De mist is waarschijnlijk te dicht om goede beelden van de webcam op het vliegveld te krijgen. Maar stage 2 van de reis (Brussel - Lisabon) is om 11.33 uur (lokale tijd) volbracht. Nu een paar uurtjes wachten en op naar Funchal!

Vliegtuig eindelijk op weg naar Funchal (Azoren). Lisabon is een soort knooppunt naar Zuid-Amerika; verschillende lijnen komen samen. Dus moest gewacht worden op de laatste transiters uit Italie. Resultaat een dik half uur vertraging. Anyway, on route! Voorzien van een hamburger met ongetwijfeld knapperig Portugees brood.

RAQUEL:
Veel te laat aangekomen nadat een bejaarde mevrouw weigerde naar haar plaats te gaan. Zij wou naast een raam zitten... en het was al donker!
In Caracas lange, lange, lange rijen en meerdere kleuren formuliertjes in meervoud invullen.(ambtenaren!) en Maribel, Gonzalo en de kids omhelsen!!! Moet wel wenen aan de loslopende, aangereden of vergiftigde honden, de barrios met hun slecht zelfgebouwde huizen, de electriciteits palen met tientallen illegale draadjes en de goede huizen door een hek ommuurd...
Toch lekker met Mari nog een paar uren gebabbeld:)... goede nieuws en oude vrienden.
Het is goed dat ik hier ben.

• 12 December 2010 - 12:28

Karlijn:

Hola! Que tal?
    Zal jullie zeker volgen!
    *jaloers* ik zit met mijn neus in de boeken...

Enjoy!
    Besos

• 12 December 2010 - 18:18

Marianne:

Geweldig nu al de eerste beelden van jullie reis. Zoonlief heeft vanacht heerlijk bij ons geslapen en doet verder niets anders dan om etren en snoep vragen. Is en blijft dus een gezond kereltje. Beltza maakt het ook goed, en heeft zoals gebruikelijk stevig gestoeid met Mitzi. Mis you both, maar vind het heerlijk dat jullie dit allemaal gaan beleven. See you!

• 13 December 2010 - 17:15

Mooi je bent veilig angekomen. Wat vindt Paula van dit alles. Die kijkt haar ogen zeker uit?

Wacht vol spanning op nieuwe verhalen.
    Thuisfront alles prima!
    Groetjes van Peter

• 17 December 2010 - 15:53

Carien:

Paula en Raquel,

Geniet van alles. Toch een mooie belevenis dit alles! Wij zitten hier lekker naar een dik pak sneeuw te kijken en natuurlijk is er weer een weeralarm!
    Jullie reis doet me denken aan mijn reis naar Argentinië, alweer een dikke 20 jaar geleden, maar toch.
    Ik blijf alles volgen en ben benieuwd naar jouw ervaringen Paula.