Bruilof in de tropen - Reisverslag uit Valencia, Venezuela van Raquel Paula - WaarBenJij.nu Bruilof in de tropen - Reisverslag uit Valencia, Venezuela van Raquel Paula - WaarBenJij.nu

Bruilof in de tropen

Door: Raquel

Blijf op de hoogte en volg Raquel

18 December 2010 | Venezuela, Valencia

RAQUEL:
Op weg naar Valencia, naar de bruilof van één van de promovendi van de zeer gerespecteerde (en gevreesde?) "doctor" en "doctora"; en helemaal op en top chic gekleed, hoge hakken en make-up ... maar dat was niet goed genoeg, er moest nog meer glitter en veel meer make-up zorgvuldig a la venezolaans aan te pas komen. Toen Paula me zag kon ze niet stoppen met lachen !
Op een, deze keer, goede snelweg tussen prachtige bergen en met een van de mooiste zonsondergang ooit (hier wordt het zo snel donker dat de zonsondergang altijd erg dramatisch is)... overal grote billboards met kreten als "Socialismo o muerte", 'Viva la revolucion bolivariana' o 'La revoluciòn ya ha expropiado 80.000 hectareas'
De bruilof had klasse. Zeker door de ogen bezien van een toch iets vernederlandse nuchtere Baskische met een te veel over the top glitter strassstrikken strakke nylon jurk aan (zoals vaak gedragen door nogal voluptueuse damesgehalte met een yankie touch). De priester, een grote mooie pikdonkere neger, had heel veel swing en er werd veel met de handen gezwaaid naar onze Heer. Om maar te zwijgen over het gekus bij de vredeswensen... En dan aangekomen op de receptie toosten met GROTE whisky glassen op God en de bruid. De bruidegom wilde enkel dat het 12 uur werd om naar de hotel te gaan :))

• 20 December 2010 - 15:48

Marianne:

Oei dat wil ik zien, die glitter strassstrikken. Moest Paula ook zo uitgedost worden?

• 20 December 2010 - 20:51

Alicia:

Gracias por tu relato raquel, me he reído un montón! Bss y a seguir disfrutando!

• 21 December 2010 - 08:28

Annelotte :

ik zal het nu eens op zijn spaans vertellen(typ fouten in begrepen mijn spaans is niet zo goed)
    lo que es una bonita historia y lo que es un viaje maravilloso a la vez divertido y hasta pronto.
    =)
    tot gauw anne K A R E L lotje

• 21 December 2010 - 15:41

Cecilia:

Raquel, wat schrijf jij smakelijk. Ik heb me rotgelachen met je berichtje over je jurk. Het is een genot om jullie zo te volgen. Fijne reis verder en blijf vooral schrijven!